Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen


Heb je een vraag over Fundeals? Wellicht vind je het juiste antwoord in onderstaande vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op tijdens kantooruren. 

Wat houdt Fundeals in?
Met de unieke code die je hebt ontvangen ontvang je kortingen die oplopen tot 70% op de geselecteerde aanbiedingen. Aanbiedingen zijn enkel te vinden en aan te schaffen op het platform van Fundeals.

Tot wanneer is mijn Fundeals-kaart geldig?
De Fundeals-kaart is geldig gedurende een jaar na activatie van het premium. 

Kan alleen de bezitter van de Fundeals-kaart gebruik maken van de aanbiedingen op het platform?
De e-tickets die je bestelt via het platform staan niet op naam. Je kunt dus met meerdere personen gebruik maken van de aanbiedingen op het platform.

Met hoeveel personen kan ik gebruik maken van Fundeals?
Je kunt in totaal 8 kaarten per order, per arrangement bestellen.

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de unieke code. Wat moet ik doen?
Als je een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van Fundeals via info@fundeals.be.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt de bestelling betalen met iDEAL en creditcard (VISA en MasterCard).

Hoe en wanneer ontvang ik de e-tickets?
Je vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heb je een bestelling geplaatst, maar de e-tickets nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de SPAM box van jouw e-mail programma. Wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan Contact op met de klantenservice van Fundeals via info@fundeals.be.

Ontvang ik een bevestiging van de betaling?
Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Hoe verzilver ik mijn e-ticket?
Let op: in veel gevallen dien je het e-ticket uit te printen en geldt deze direct als toegangsbewijs. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het e-ticket zelf.

Hoe kan ik mijn aangekochte e-tickets wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.

Wat gebeurt er bij annulering van een voorstelling?
Indien een voorstelling waarvoor je e-tickets hebt aangeschaft, wordt geannuleerd, zullen wij per e-mail of telefonisch contact met je opnemen om te zoeken naar een alternatieve oplossing. Indien er geen gelijkwaardige oplossing geboden kan worden, ontvangt je het aankoopbedrag van deze e-tickets retour.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze Privacybeleid.