Retouren

Hoe kan ik mijn aangekochte e-tickets wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.

Wat gebeurt er bij annulering van een voorstelling?
Indien een voorstelling waarvoor je e-tickets hebt aangeschaft, wordt geannuleerd, zullen wij per e-mail of telefonisch contact met je opnemen om te zoeken naar een alternatief. Indien er geen alternatief voorhanden is wordt het aankoopbedrag van deze e-tickets je teruggestort.

Producten retourneren
Wil je de bestelling van een product toch annuleren na bestelling of heb je een verkeerde product besteld?

Heb je een pakbon ontvangen per e-mail? Neem contact op met het e-mailadres op de pakbon.

Mocht je geen pakbon ontvangen hebben stuur dan een e-mail binnen 14 dagen naar info@fundeals.be. Wij zullen je daarna per e-mail voorzien van de juiste instructies. Uiteraard ongebruikt en in de originele verpakking. Zodra het artikel retour is gekomen zullen wij het bedrag crediteren. Kosten die gemaakt zijn voor het terugsturen worden niet vergoed.

Is je product kapot bij binnenkomst of defect?
Heb je een pakbon ontvangen per e-mail? Neem contact op met het e-mailadres op de pakbon.

Mocht je geen pakbon ontvangen hebben, stuur dan een e-mail naar info@fundeals.be. Voeg ook het betaalbewijs en foto’s van het defect toe aan de e-mail. Wij zullen je daarna per e-mail voorzien van de juiste instructies.