Veelgestelde vragen

Met de unieke Fundeals code die je hebt ontvangen, krijg je kortingen op allerlei uitstappen. Dit voordeel loopt op tot wel 70%. Je profiteert alleen van deze aanbiedingen op het platform van Fundeals. Met jouw code heb je dus exclusieve toegang tot exclusieve deals.

Nadat je de unieke Fundeals code hebt verzilverd, heb je een jaar lang toegang tot het platform. Bij een proeflidmaatschap is jouw Fundeals code geldig voor maximaal acht tickets. Wanneer het lidmaatschap afloopt, ontvang je een verlengingsaanbod. Dit geeft jou de kans om weer een jaar toegang tot het platform te krijgen. Je kunt de geldigheid controleren in jouw profiel, onder ‘mijn codes’.

De Fundeals-code wordt uitgegeven door bedrijven aan hun werknemers of verkregen door particulieren via speciale promoties bij winkelketens of merken. Wil je meer weten? Contacteer ons voor meer informatie!

De e-tickets, cadeaubonnen of kortingsbonnen die je bestelt via het platform staan niet op naam. Je kunt dus met meerdere personen gebruik maken van de aanbiedingen op het platform.

Je kunt in totaal 8 kaarten per order, per arrangement bestellen.

Als je een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van Fundeals via info@fundeals.be.

Je kunt de bestelling betalen met iDEAL, Bancontact en creditcard (VISA en MasterCard).

Je vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heb je een bestelling geplaatst, maar de e-tickets nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de SPAM box van jouw e-mail programma. Wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan Contact op met de klantenservice van Fundeals via info@fundeals.be.

Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Let op: in veel gevallen dien je het e-ticket uit te printen en geldt deze direct als toegangsbewijs. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het e-ticket zelf.

Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.

Indien een voorstelling waarvoor je e-tickets hebt aangeschaft, wordt geannuleerd, zullen wij per e-mail of telefonisch contact met je opnemen om te zoeken naar een alternatief. Indien er geen alternatief voorhanden is wordt het aankoopbedrag van deze e-tickets u teruggestort.

Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze Privacybeleid.